home Facebook in 3D PANORAMA

 

Наша Компанія — лідер у своєму сегменті. Ми прагнемо створювати не тільки якісні продукти, а й забезпечувати найвищий рівень клієнтського сервісу. Кожен день кожен співробітник Компанії працює, керуючись цією ідеєю.

Усередині нашої Команди ми прагнемо створити сприятливу атмосферу, де кожен зможе висловлювати свої ідеї, знаходити підтримку і професійно розвиватися. Ми використовуємо західну модель ведення бізнесу і хочемо, щоб всі співробітники домагалися значного кар’єрного росту в залежності від своїх можливостей і потенціалу. Ми розуміємо, що успіх Компанії визначається сумою успіхів кожного з нас. Ми щиро віримо, що ти поділяєш наші цінності і готовий далі йти разом з нами.

МІСІЯ

У своїй діяльності компанія FMG керується двома базовими принципами: висока якість надаваних продуктів і послуг, а також повна задоволеність Клієнта. Ми створюємо не просто бізнес-центри, ми створюємо справжній Дім для своїх Орендарів. Тут кожен запит Клієнта має бути почутий, кожна незручність має бути усунута. Ми створюємо консолідовану бізнес-атмосферу, яка сприяє розвитку і нашого бізнесу, і бізнесу наших партнерів. Досягнення прямого контакту з Клієнтами — наша головна мета.

Наша місія — створювати комфортне ділове середовище і здорову бізнес-атмосферу. Тонко відчуваючи потреби Клієнтів, ми проектуємо і будуємо будівлі так, щоб надихати людей на досягнення нових цілей. Продуманий дизайн і досконале технічне оснащення максимально спрощують ведення бізнесу. Створюючи функціональні, сучасні, соціально орієнтовані об’єкти, професіонали FMG формують і розвивають гармонійний бізнес-простір для успішного бізнесу своїх Орендарів.

ЦІННОСТІ

1. Клієнтоорієнтованість: ми пропонуємо інноваційні, ефективні, надійні рішення, що відповідають очікуванням наших Клієнтів. Кожен співробітник Компанії повинен робити все можливе для зручності Клієнта. Всі правила поведінки з Клієнтом описані в спеціальній корпоративної пам’ятці менеджера, яку повинен уважно прочитати і запам’ятати кожен співробітник FMG.

2. Відповідальність: ми несемо відповідальність за те, як почувають себе Клієнти в своїх офісах в нашому Домі. Якщо Клієнт чимось незадоволений, ми не шукаємо винних. Ми шукаємо шляхи вирішення проблеми.

3. Згуртованість команди: ми працюємо в інтересах Команди, в атмосфері взаємодопомоги і взаєморозуміння. Завдання кожного — всіляко прагнути до налагодження роботи між відділами. Ми — одна Команда!

4. Удосконалення: продумані і аргументовані пропозиції, ідеї, побажання кожного співробітника цінні для Компанії. Постійний розвиток — запорука успіху.

5. Чесність і відкритість: ми зацікавлені в діалозі. Завжди. Ми не уникаємо проблем, ми говоримо про них. Ми завжди телефонуємо Клієнтам, ми не ігноруємо питання. Репутація Компанії залежить не тільки від якості продукту, але і від ставлення до Клієнта.

6. Самокритичність: коли ми звітуємо за будь-яку роботу, ми вказуємо не тільки переваги, але і всі непорозуміння, що виникли під час роботи. Ми не ховаємо помилки, ми на них вчимося. Навіть якщо загальні результати прекрасні, завжди є куди прагнути.

7. Готовність брати на себе вирішення складних завдань: ми впевнені, що під нашим дахом збираються амбітні люди, які по-справжньому прагнуть до розвитку, готові генерувати й реалізовувати свої ідеї, а головне — нести відповідальність за свої рішення.